Przejdź do głównej zawartości

Październik 2019-Marzec 2020, czyli mała przerwa...


W tym czasie nie obyło się bez "majstrowania", co omówię poniżej.

 

Naprawa zestawów głośnikowych produkcji Tonsil: SABA CE9596

Wyżej widać efekt wykonanych prac, zestawy po zakupie za rozsądną cenę wyglądały następująco:

Zajrzałem do środka:


Podjąłem decyzję o wymianie kompletnych układów. Wymieniłem część przewodów na przewody o większym przekroju:


Proces czyszczenia koszy i wklejania nowych układów:



Wymiana cewek w głośnikach wysokotonowych:

Nowe wytłumienie i montaż zestawów:



Naprawa miksera audio BEHRINGER EURORACK MX2642
Zakupiłem okazyjnie mikser z kilkoma mankamentami i niestety bez zasilacza:

Demontaż, czyszczenie, konserwacja, wymiana uszkodzonego potencjometru:


Nowy zasilacz:

Montaż, uzupełnienie brakujących pokręteł, efekt końcowy:


 

Naprawa wzmacniacza MARANTZ PM6004
Tutaj powstał wspólny projekt z kolegą Leszkiem, zakupił on okazyjnie wzmacniacz, niestety bez jednej płytki z potencjometrem głośności. Postanowiliśmy wykonać nową płytkę wedle własnego projektu, który osobiście stworzyłem. Wykonanie płytki powierzyliśmy chińskiej firmie JLCPCB:


Lutowanie elementów na płytce:

Montaż płytki do wzmacniacza:

Uruchomienie, regulacje, testy:


Komentarze