Przejdź do głównej zawartości

Budowa zestawów głośnikowych, czyli dosyć używania słuchawek...

Tym razem o budowie zestawów głośnikowych, których używam na codzień.

Brak komfortu podczas używania słuchawek spowodował, że postanowiłem zainwestować w małe zestawy głośnikowe. Ze względu na małą ilość miejsca na biurku padł pomysł na zakup zestawów Tonsil ZG-10 z 20 cm głośnikiem szerokopasmowym GDS 20/10. Przeglądałem Allegro i trafiłęm okazję - 4 szt. w średnim stanie. Kupiłem je za 40 zł. Otrzymałem przesyłkę i niemiło się zaskoczyłem. Stan zestawów był dużo gorszy niż na zdjęciach, dodatkowo 3 szt. były z głośnikiem GDS 20/10 a jedna sztuka z głośnikiem GD 12/10. Ze względu na te okoliczności postanowiłem zbudować własne zestawy na bazie skrzynek z ZG-10. Dodatkowo otrzymałem od kolegi Leszka obudowy od nieznanych kolumn pod głośnik niskotonowy 20 cm i wysokotonowy GDWK 9.

Przymiarki wykonania frontu.

Montaż frontu.


 Szpachlowanie ubytków.

Oklejanie kocem głośnikowym.

Przymiarki, wiercenie otworów i montaż nakrętek pazurkowych.

Wycinanie i wklejanie wytłumienia.

Regeneracja głośników.


Montaż zwrotnic.

Montaż głośników i efekt końcowy.



Komentarze